Dobry wygląd, prosty przekaz.

Przygotowanie dobrze wyglądającej i czytelnej strony wiąże się ze znajomością szeroko pojętej kultury komunikacji.

Załóżmy, że prowadzisz własną firmę i próbujesz ją pokazać swoim klientom w internecie. Jeśli sam troszczysz się o klientów to napewno ich dobrze poznałeś i wiesz, że każdy z nich jest innych a tym co ich łączy jest twój biznes. Zastanów się co jest takiego w twojej działalności, że ludzie chętnie do Ciebie przychodzą.

Opdowiedź na podstawowe pytania w zakresie projektowania wizualnego to jedno. Jaki jest mój ulubiony kolor, kształt, czcionka, odległość pomiędzy znakami ? Jaki jest ulubiony kolor kilienta, czy czcionka, której użyto na stronie jest dla niego wystarczająco czytelna ? Warto mieć piękną wizytówkę, logotyp, wizualizację produktów w formie czysto wizualnej (grafika 2d, 3d) lub audiowizualnej (nagranie video), ale ponad wszystkim stoi przekaz.

Dobrze skomponowane słowa.

Od tego ile klient zobaczy i przeczyta na stronie zależy Twój sukces.

  • nie przesadzaj z kolorami
  • napisz starannie specyfikację produktu
  • odwołaj się do dobrych doświadczeń
  • zadeklaruj pomoc w razie wątpliwości
  • nie nalegaj a proponuj

Mam ponad 15 letnie doświadczenie w pisaniu tekstów. Zaufaj mi, a stworzę przekaz jakiego potrzebuje Twój klient i Twoja firma.